fbpx

Kies jou tandheelkundige sorgverskaffer verstandig

Inleiding

[00:00:06]

Inleiding deur Eon Engelbrecht en verwelkomende dr Clifford Yudelman

Vorige Episode Refleksie

[00:00:50]

Besinning oor verlede week se episode en die humoristiese oomblik wat gedeel is

Doel van vandag se episode

[00:01:10]

Verheldering van die opvoedkundige doel van die episode en openheid vir terugvoer

Kwalifikasies van 'n tandheelkundige sorgverskaffer

[00:02:11]

Bespreek die belangrikheid daarvan om 'n tandarts se kwalifikasies te verifieer

Kies op grond van ligging

[00:05:35]

Die belangrikheid van die tandheelkundige kliniek se ligging

Belangrikheid van 'n reeks dienste

[00:08:05]

Voordele van a tandheelkundige kliniek wat 'n omvattende stel dienste bied

Impak van Tandheelkundige Tegnologie

[00:10:29]

Hoe tegnologiese vooruitgang in tandheelkunde pasiënte bevoordeel

Opsoek na ervare tandheelkundige spesialiste

[00:12:45]

Die waarde van 'n tandarts se ervaring relatief tot pasiëntbehoeftes

Evaluering van 'n tandarts se reputasie

[00:15:38]

Aanwysers van 'n tandarts se reputasie om te oorweeg

Bekostigbaarheid teenoor kwaliteit

[00:17:10]

Balanseer kostebekommernisse met die kwaliteit van tandheelkundige sorg

Rooi vlae wanneer u 'n tandarts kies

[00:19:19]

Waarskuwingstekens wat 'n tandarts kan aandui is dalk nie die regte keuse nie

Die keuse van 'n tandheelkundige spesialis

[00:21:22]

Riglyne oor die keuse van 'n tandheelkundige spesialis binne algemene praktyk

Vrae om te vra tydens 'n eerste besoek

[00:24:14]

Sleutelvrae to evalueer 'n tandheelkundige sorgverskaffer tydens die eerste besoek

Gevolgtrekking

[00:26:49]

Slotopmerkings en verwagtinge vir toekomstige besprekings

[00:00:06] Eon Engelbrecht E-Radio-SA: Welkom om jou geld te spaar, jou tande te spaar. Dit is die go-to-podcast waar nuuskierigheid tandheelkunde ontmoet, direk van die kenners. Ek is Eon Engelbrecht, en ek sal elke week hier met dokter Clifford Yudelman gesels terwyl ons 'n diep duik in die wêreld van tandheelkundige sorg vanuit 'n verbruiker se perspektief neem. Of jy dus daardie glimlag wil opvrolik of jou beursie wil beskerm, ons het jou gedek met praktiese raad en die nuutste insigte. Hou dus vas terwyl ons die geheime ontbloot om beide jou tandheelkundige gesondheid en ook jou finansies te handhaaf. Vandag praat ons daarvan om jou tandheelkundige verskaffer verstandig te kies. Dokter Yudelman, welkom.

 

[00:00:50] Dr Clifford Yudelman OptiSmile: Baie dankie. Ek hoop jy het 'n wonderlike week gehad sedert verlede week se praatjie oor voorkoming. Ek het aan die einde lekker gelag oor “daar is genoeg slaggate in die pad...” En ek het jou nie die res daarvan laat klaarmaak nie, maar 'n week later lag ek steeds daaroor.

 

[00:01:09] Eon Engelbrecht E-Radio-SA: Dis wonderlik. Ja, ek het my oomblikke.

 

[00:01:10] Dr Clifford Yudelman OptiSmile: Baie dankie. Ek hoop, jy weet, die raad wat ek vandag gee of die aanbevelings dat mense, jy weet, verstandig daarna luister. Ek wil nie mense in die een of ander rigting rig nie, maar dit is suiwer vir onderwys. En sommige tandartse luister hierna omdat, jy weet, ons kry baie belangstelling van tandartse en nie net verbruikers nie. Ek kan dalk dinge sê waarmee hulle nie saamstem nie. Hulle, hulle. Welkom om vir my 'n e-pos te stuur na clifford@optismile.co.za, jy weet, moenie my by die HPCSA of enige iemand aanmeld nie, jy weet, as jy nie hou van wat ek doen nie, weet jy, kom ons bespreek dit . Maar ek is hier vir die verbruiker. Dis wat ek wil sê. Ek is. Ek is hier vir die mense wat luister. Ek is nie hier om ander tandartse te beskerm nie. En ek is ook nie hier om hulle te verslaan nie. So kom ons kyk kom ons kyk wat kom uit vandag se podcast.

 

[00:02:11] Eon Engelbrecht E-Radio-SA: So, dokter, wat is die belangrikste kwalifikasies om by 'n tandheelkundige sorgverskaffer te soek?

 

[00:02:19] Dr Clifford Yudelman OptiSmile: Ja, dit is 'n wonderlike vraag, want die belangrikste kwalifikasie is om werklik te kyk ... As jy in 'n groot stad is, weet jy, en daar is 'n tandarts in die praktyk, en hulle' het 'n teken en so aan en hulle werk en daar is baie mense daar, jy kan redelik seker wees dat hulle 'n geregistreerde tandarts is en nie onwettig praktiseer nie. Maar daar was 'n aantal gevalle regoor die wêreld, en selfs veral onlangs in Suid-Afrika, waar die tandarts eintlik nie eers behoorlik gekwalifiseerd is nie, of dalk 'n buitelandse tandarts, of dalk het jy iemand in die in 'n agterstraat in die dorp wat trek tande uit vir mense teen halfprys. Ek dink om te verseker dat die tandarts geakkrediteer is, beteken dat hulle eintlik 'n geldige lisensie het. Jy kan aanlyn gaan na hpcsa.gov. Ek is nie seker ons kan dit in die in die skakel plaas nie, maar jy kan die persoon se naam insit en net kyk dat hulle wel 'n lisensie het. Jy weet, ons by OptiSmile maak nie voorsiening vir so 'n laer ekonomiese vlak nie. Maar ons verstaan, en dit is vir verbruikers, alle soorte verbruikers en oor die hele wêreld, hulle is onwettige tandartse. So ek dink jy moet maar kyk dat die tandarts geregistreer is. Op daardie noot sou ek ook Suid-Afrika nagaan. Ons het die Suid-Afrikaanse Tandheelkundige Vereniging, ek behoort. Meeste van die tandartse wat vir my werk, behoort wel.

 

[00:04:01] Dr Clifford Yudelman OptiSmile: Ons het wel 1 of 2 wat dink dit is soms die grootste vermorsing van geld. Ek bedoel, as SADA luister, moet hulle weet dat ek eintlik soms met daardie tandartse saamstem, maar ek dink dit is belangrik om persoonlik aan jou tandartsvereniging te behoort. Hierdie tipe verenigings het baie burokrasie ensovoorts. Maar as ’n tandarts aan Sada behoort, in ons geval, behoort ek ook aan SAAAD Suid-Afrikaanse Akademie vir Estetiese Tandheelkunde. Dit is dinge. Dit is 'n soort bykomende, uh, akkreditasie. Jy moet kyk, jy weet, 'n tandarts moet ook volgens wet voortgesette onderwys doen. So jy kan tandartse in hul bio op hul webwerf soek; jy kan sien dat hulle deurlopende opleiding en opleiding in tandheelkunde volg om op hoogte te bly van die nuutste behandelings en tegnologieë. En jy weet, dit weerspieël 'n verbintenis tot uitnemendheid in pasiëntsorg en dan spesialisasies, waaroor ek dink ons ​​selfs 'n hele podcast kan doen, afhangende van jou spesifieke behoeftes, of die tandarts 'n spesifieke kwalifikasie of belangstelling in kosmetiese tandheelkunde of ortodonsie het of periodonsie. Ortodonsie is om tande reguit te maak, en periodonsie is tandvleissiekte. Jy weet, daar is baie verskillende soorte spesialiste. En, jy weet, jy wil nie na 'n tandvleisspesialis gaan as jy tande reguit moet maak nie. So ons moet eintlik 'n nota maak en 'n podcast net daaroor doen.

 

[00:05:35] Eon Engelbrecht E-Radio-SA: Dokter, hoe speel ligging 'n rol in die keuse van 'n tandheelkundige sorgverskaffer? En hoekom sou jy sê dit is betekenisvol?

 

[00:05:43] Dr Clifford Yudelman OptiSmile: Toeganklikheid is dus belangrik. ’n Gerieflik geleë kliniek kan gereelde afsprake minder van ’n las maak, veral in noodsituasies of as jy ’n besige skedule het. Met dit gesê, by OptiSmile het ons nou pasiënte van regoor die Wes-Kaap. Dit is nie altyd gerieflik nie, maar soms kom mense in, kry 'n ondersoek, X-strale, skoonmaak en selfs witmaak alles in een besoek. En dan kom hulle dalk een of twee keer terug vir enige vulsels wat hulle dalk nodig het, en dan hoef ons hulle vir nog 6 of 12 maande nie te sien nie. Maar ander mense sê dat hulle met Invisalign maandeliks moet terugkom, jy weet, as hulle ver woon, kan dit 'n bietjie van 'n las wees. As jy as jy draadjies het, wat ons nie doen nie, doen ons net Invisalign of clear aligners en dit is 'n ma van drie kinders en al drie kinders het draadjies. Jy wil nie 'n uur en 'n half in die verkeer ry net om 'n rek of 'n draad gebuig te kry nie. Jy weet, ligging is belangrik in terme van 'n tandarts wat goed gevestig is in die gemeenskap.

 

[00:06:56] Dr Clifford Yudelman OptiSmile: Hulle, jy weet, as hulle aan 'n plaaslike Rotary-klub behoort, soos in my geval, of hulle is al lank in die gemeenskap en hulle is betrokke by verskillende liefdadigheidsorganisasies in die gemeenskap en welbekend. En, jy weet, mense ken hulle, jy weet, dit is belangrik in terme van ligging. En vir sommige mense, weet jy, as jy gestremd is, as hulle rolstoeltoegang het, beskikbaarheid van vervoer en parkering, weet jy, hoe makliker dit vir jou is om daar te kom, hoe beter. Jy weet, ons het pasiënte gehad wat kla. Hulle het vroeër na 'n ander gevestigde praktyk naby ons gegaan, en die praktyk het verskuif, en daar was geen parkering nie. En ons het baie pasiënte gekry wat vroeër daarheen gegaan het, want ons het vier vlakke van kelderparkering. En vir sommige mense is dit baie belangrik. Hulle wil nie om en om ry of parkeer en 'n paar blokke stap nie. Dit is, um, die ligging. Sjoe!. Ek het baie te sê gehad oor ligging. Wat is die volgende vraag?

 

[00:08:01] Eon Engelbrecht E-Radio-SA: Ligging, ligging, ligging soos hulle sê.

 

[00:08:05] Dr Clifford Yudelman OptiSmile: Ligging.

 

[00:08:05] Eon Engelbrecht E-Radio-SA: Ja. So, hoe belangrik sou jy sê is dit vir 'n tandheelkundige kliniek om 'n wye reeks dienste aan te bied? En hoekom is dit belangrik?

 

[00:08:16] Dr Clifford Yudelman OptiSmile: So dit is 'n briljante vraag. Veral, um, hoe dinge oor die hele wêreld gaan, is dat jy meer en meer groep tandheelkundige praktyke kry, en waartoe dit gelei het, is omvattende sorg, soos 'n kliniek wat 'n breë spektrum van dienste bied, meer holistiese sorg, aanspreek. verskeie tandheelkundige probleme onder een dak sonder dat dit oral in die dorp verwys hoef te word. Daar is 'n gerief en tydbesparing. Dit bespaar tyd en vermy die rompslomp om verskeie spesialiste op verskillende plekke te besoek, en kontinuïteit van sorg. As jy 'n enkele span het wat al jou tandheelkundige behoeftes bestuur, weet jy daar is beter koördinasie en 'n dieper begrip van jou tandheelkundige geskiedenis. Dit is dus nie baie algemeen in Suid-Afrika nie. Maar in Kaapstad is daar dalk 3 of 4 ander groepspraktyke soortgelyk aan OptiSmile. As jy net na 'n enkele tandarts gaan, het hulle dalk nie al die spoggerige toerusting wat 'n groeppraktyk kan bekostig nie. Jy ken byvoorbeeld 'n CBCT, wat 'n spoggerige x-straalmasjien is wat 3D X-strale doen. Dit is 'n masjien van 2 miljoen rand. As jy 'n goedkoop een koop, is dit dalk 1.5 miljoen rand. En 'n enkele tandarts in, in 'n praktyk kan net nie regverdig nie, jy weet, om hierdie masjien te hê nie en miskien sal ons 'n pasiënt, jy weet, kort-kort verwys vir een van daardie x-strale. Maar sodra jy 3 of 4 tandartse het wat saam praktiseer, is daar 'n soort skaalekonomie. En, en jy weet, in die geval van OptiSmile, as ons 'n normale panoramiese x-straal doen en iemand benodig 'n CBCT, neem ons eintlik daardie x-straal gratis. Jy kan soveel as 3500 rand betaal vir 'n x-straal soos dit. As jy in 'n klein dorpie is en jy word verwys na 'n ekstra plek wat daardie x-strale doen. Dus. Daar is dus 'n bietjie besparing om na 'n groeppraktyk te gaan wat al hierdie fancy toerusting het.

 

[00:10:21] Eon Engelbrecht E-Radio-SA: En die dokter, hoe beïnvloed vooruitgang in tandheelkundige tegnologie pasiëntsorg en uitkomste?

 

[00:10:29] Dr Clifford Yudelman OptiSmile: So, soos ek sopas genoem het, weet jy, jy het verbeterde diagnostiek, gevorderde beeldtegnieke vir vroeër en meer akkurate opsporing van tandprobleme en meer tydige ingryping. Soms doen ek 'n X-straal op 'n pasiënt. En dan wil ek 'n 3D x-straal doen. En ek sê altyd vir hulle, jy weet, ek gaan hierdie x-straal doen, want ek wil die inligting op die x-straal meer hê as wat ek jou geld wil hê. So gee jy om as ek 'n 3000 rand x-straal gratis doen, en niemand het ooit nee gesê nie, en dan laat ons dit deur KI? Ons het, um, iets genaamd Diagnocat KI wat die X-strale lees. En dit help ons regtig om probleme baie vroeër te vind. Jy eindig met minder indringende behandelings. Jy weet, moderne tegnologie kan minder indringende, indringende behandelingsopsies bied, soos spuitgegote saamgestelde binding. En, jy weet, as jy 'n 3D-skandeerder het, um, ons sal 'n tegnologie-podcast doen, dink ek, in die toekoms wat oor hierdie verskillende tegnologieë praat. Dis eintlik 'n briljante vraag. Jy weet, as jy 'n inplanting nodig het en die tandarts het nie 'n 3D-skandeerder of 'n 3D X-straalmasjien nie, kan hulle nie geleide chirurgie doen nie. Jy weet, maak 'n skandering van jou tande. Dit is soos 'n 3D-vorm van jou tande en 'n 3D X-straal. En dan op 'n rekenaar kan ons presies die lengte van die inplanting ontwerp en waarheen dit moet gaan. En 3D-drukwerk, ons kan 'n klein gids druk, en jy kan letterlik die inplantaat insit met jou oë toe, alhoewel ek dit nie sal aanbeveel nie. En ons kry beter resultate. Jy weet, ek sou nie beter resultate sê nie. Daar is tandartse wat niks hiervan het nie, en hulle het die afgelope 20 of 30 jaar wonderlike werk gedoen. Maar die innovasies in materiale en prosedures dra by tot, jy weet, in ons geval, jy weet, beter pasiënttevredenheid. En, dink ons, 'n beter uitkoms. Ons is mal oor ons gevorderde tandheelkundige tegnologie. Ons bywoord wat ons nou handelsmerk het, is “Leading Digital Dentists”. Dit is hoeveel ons eintlik tandheelkundige tegnologie by OptiSmile omhels het.

 

[00:12:38] Eon Engelbrecht E-Radio-SA: Watter vlak van ondervinding moet 'n pasiënt by 'n tandheelkundige beroep doen?

 

[00:12:45] Dr Clifford Yudelman OptiSmile: Uh, dis 'n goeie vraag. So, ek bedoel, as jy nog nooit 'n holte gehad het nie en jy, was jy tandarts toe en al wat jy nodig het is 'n skoonmaak en jy vlos jou tande elke dag en elke drie jaar kry jy x-strale en hulle kry nooit holtes. Ek bedoel, jy kan na 'n tandarts gaan wat vars uit die tandheelkundige skool is of, jy weet, net hul konserve klaarmaak. Um, en hulle werk in 'n mediese fonds praktyk. Jy hoef nie na, uh, 'n tandarts te gaan wat jare se ondervinding het omdat jy na jou tande omgesien het of jy nie baie probleme gehad het nie. Maar hoe meer kompleks jou mond is en hoe meer tandartse jy in jou lewe gesien het wat jou nie kon uitsorteer nie, hoe beter is jy daaraan om iemand te sien wat insigte het wat hulle verkry het uit 'n breë spektrum van gevalle en die diversiteit van sake hanteer, jy weet, ondervinding met 'n wye verskeidenheid van tandheelkundige toestande en behandelings. Jy weet, in my geval is daar baie dinge wat ek nie behandel nie. Maar by OptiSmile het ek iets gedoen wat hulle aanbeveel, jy weet, huur mense wat slimmer is as jyself. En daar is baie dae wat ek plaasvervangend leef deur die behandeling wat die ander tandartse in die praktyk doen, want, jy weet, persoonlik, kan ek nie bloed hanteer nie.

 

[00:14:07] Dr Clifford Yudelman OptiSmile: Ek sal nie 'n ekstraksie of 'n diep skoonmaak of 'n of 'n wortelkanaal doen nie, jy weet, maar ek het mense wat dit doen, en jy het iemand nodig wat kan doen die goed wat jy moet doen. Die ander een is soos 'n geduldige uitkoms. Soek kyk vir uh, jy weet, vra mense, lees Google-resensies of getuigskrifte. Vir my persoonlik glo ek nie in voor en na galerye nie. Ek sê nie dit is 'n bedrogspul nie, maar ek het baie wonderlike, jy weet, ná foto's van dinge wat ons gedoen het wat goed uitgewerk het. Maar ek dink selfs soos die HPCSA en, en ander tandheelkundige owerhede het neergesien in die aanhitsing of aanleiding van mense tot selfdiagnose deur voor foto's te wys en dan hierdie wonderlike uitkomste daarna. Maar beslis. Lees deur. As iemand Google-resensies het, weet jy, lees almal. Vat jou tyd. Kyk net. Soms kan jy sien of dit nie 'n opregte resensie is nie en dat die resensies vars is. Ek dink dit is belangrik.

 

[00:15:20] Eon Engelbrecht E-Radio-SA: En hier het ek gedink tandartse mag nie bang wees vir bloed nie. Dit is baie, baie interessant. Om verder te gaan met dokter, in terme van reputasie, wat sou jy sê moet ons uitkyk vir wanneer ons 'n tandarts kies? Watter soort aanwysers?

 

[00:15:38] Dr Clifford Yudelman OptiSmile: So, jy weet, as jy 'n tandarts sien en jy dink, dan is jy onseker, jy weet, vra jou vriende, kyk na die HPCSA, maak seker dat hulle Ek is eintlik van kant gemaak en oefen steeds sonder 'n lisensie. Ek dink die beste is deesdae Google resensies, as 'n tandarts op HelloPeter is, kan dit nie goed wees nie. Oor die algemeen plaas mense net baie slegte resensies daar. Ja. So jy kan na HelloPeter kyk. Ek dink ek het drie resensies oor HelloPeter. En hulle is almal goed. So dankie tog daarvoor. As 'n tandarts 'n paar dinge soos hulle het, behoort dit aan SAAAD of SADA, jy weet, professionele endossemente. jy weet, deesdae sou LinkedIn 'n goeie ding wees. Kyk net dat hulle vriendelik is met baie ander tandartse. As 'n tandarts nie op LinkedIn is nie, dink ek dit kan deesdae 'n bietjie dodgy wees.

 

[00:16:32] Spreker 3: Um.

[00:16:32] Dr Clifford Yudelman OptiSmile: En dan deursigtigheid en kommunikasie, jy weet, 'n goeie reputasie vir duidelike, eerlike kommunikasie met pasiënte oor behandelingsopsies en koste. Jy weet, as elke resensie net praat oor die wonderlike see-uitsig of hoe goedkoop die tandarts was of, of iets wat nie verband hou met wat dit is waarna jy soek nie, dink ek. Hou aan soek.

 

[00:17:00] Eon Engelbrecht E-Radio-SA: Hoe kan pasiënte die bekostigbaarheid van 'n tandheelkundige sorgverskaffer assesseer sonder om ooglopend op kwaliteit in te boet?

 

[00:17:10] Dr Clifford Yudelman OptiSmile: O, dis 'n moeilike vraag. As koste jou grootste bekommernis is en jy het wel mediese fonds, is daar 'n paar mediese fondse. Ek dink daar is iets genaamd, jy weet, GRMS. En dan is daar verskillende regering- en polisietipes beleide. Daar is 'n paar mediese fondse wat verskaffers eintlik baie goed betaal om goeie behandeling te doen, en hulle het dinge in plek om na die kwaliteit te kyk. En as die koste jou grootste bekommernis is, sal ek aanbeveel dat jy dalk binne jou, jou mediese fonds gaan as jy dan 'n komplekse situasie het en jy gaan privaat soos as jy wel na OptiSmile gekom het, ek sal vooraf kwotasies kry, maak seker dat daar 'n deursigtigheid is dat jy vooraf kwotasies kry en dat jy ingeligte besluite kan neem. Kontroleer met jou mediese fonds voordat jy met behandeling voortgaan. Moenie veronderstel dat hulle 100% van iets of 20% van iets gaan betaal nie. Jy weet, moenie jou verbind tot behandeling wat jy dalk nie kan bekostig nie. In die geval van dinge soos Invisalign, sommige praktyke soos OptiSmile, het ons, ons het betalingsplanne vir duur behandelings soos dié of betaal-soos-jy-gaan. Jy weet, as jy 'n inplanting laat plaas, kan jy vir die inplanting betaal. En dan oor 3 of 6 maande, wanneer jy die kroon kry, kan jy vir die kroon betaal. En dan ook waarde versus koste. Evalueer die langtermynwaarde van behandelings, soos die duursaamheid en die doeltreffendheid, eerder as om net altyd vooraf vir die goedkoopste opsie te gaan soos om nie jou tand te gaan trek as jy nie 'n inplanting kan bekostig nie of die tandarts praat om vir jou 'n baie goedkoop brug te gee, en dan dat jy uiteindelik ander tande afvyl. Ek dink ons ​​het dit waarskynlik gedek.

 

[00:19:04] Eon Engelbrecht E-Radio-SA: Nou, dokter, behalwe die dooie visse in die tenk in die wagkamer en dalk 'n paar gille wat uit die volgende kamer kom, enige ander rooi vlae wat dalk 'n tandheelkundige aandui Versorger is nie die regte keuse nie? Enige ander rooi vlae wat jy met ons kan deel?

 

[00:19:19] Dr Clifford Yudelman OptiSmile: Ja. So as 'n tandarts jou lank laat wag, bedoel ek, buitensporige wagtye, of jy moet ses maande wag vir 'n afspraak, is die ou dalk die beste tandarts in die dorp, maar as jy intussen ses maande moet wag , jy weet jou tand is seer. Moenie. Moenie te lank wag om die tandarts te sien nie. As jy te lank in die wagkamer wag, dui dit op oorbespreking of swak praktykbestuur. As jy op die mediese fonds gaan, is hulle geneig om dinge te verdubbel omdat baie mense nie opdaag nie. En so, jy weet, jy kry soort van waarvoor jy betaal daar, in die algemeen. Maar hulle is baie goed bestuurde mediese fonds praktyke. Ek het 'n vriend in Durban wat 10 of 12 van hierdie praktyke besit, en hoewel dit mediese fonds is, het hulle 'n baie goeie reputasie en doen hulle baie goeie werk. Jy weet, enige soort druk om onnodige behandelings te ondergaan, 'n tandarts wat aandring op behandelings wat onnodig of buitensporig duur lyk, dra dalk nie jou beste belang op die hart nie. Um, en dan gebrek aan netheid of verouderde toerusting. As die kantoor onversorg is of jy bekommerd is oor die higiënestandaarde. Jy weet, ek sal hardloop, jy weet, dit is 'n moet, jy weet, veral na Covid, ek weet nie daar is ander dinge wat jy by die tandarts kan vang nie, uh, wat, uh, jy weet, wat ek nie Ek wil nie regtig daarheen gaan vandag nie. Miskien sodra ons nog 50 podcasts gedoen het en en mense skiet my nie, soos, uit die water nie. Ek dink ek kan iets daaraan doen. Maar. Ja, as die as die as daar 'n dooie vis in die tenk loop.

 

[00:21:08] Eon Engelbrecht E-Radio-SA: Ja. Ek dink dit is nie 'n goeie ding nie. En hoe moet 'n pasiënt die keuse van 'n spesialis benader. Uh, het jy gepraat van, uh, ortodontis of, uh, periodontis? Uh, binne die algemene praktyk.

 

[00:21:22] Dr Clifford Yudelman OptiSmile: Jy weet, oor die algemeen is dit nie 'n goeie idee om selfdiagnoseer te maak en direk na 'n spesialis te gaan nie. Ons sien baie mense wat hul tande gegaan het, is skeef en hulle het nie 'n algemene tandarts nie, en hulle gaan reguit na 'n ortodontis. En die ortodontis ry hul tande op, soos ortodontis doen. Maar die ortodontis het nie die slytasie op die pasiënt se tande in ag geneem nie. Ek praat meer in die geval van 'n volwassene. En dan is die pasiënt se tande reguit. Hulle het die bytrand reggeruk, maar die tandvleislyn kom nie in lyn nie. En dan kom sien hulle ons. En dan moet hulle óf verdere ortodontiese behandeling kry óf tandvleisoperasies kry. En dan sit hulle vas met fineertjies in plaas daarvan om dit andersom te doen. Ek dink jy het iemand nodig wat jou hoofhawe is. Jy benodig 'n baie goeie algemene tandarts wat weet van al die spesialiteite, en wat hand aan hand werk, wat die spesialis sal bel en die afspraak vir jou sal maak, of vir jou 'n e-pos stuur en die spesialis kopieer en al die X-strale en stuur wees baie spesifiek wanneer hulle aanbeveel. As jy deur 'n tandarts verwys word na 'n spesialis saam met wie hulle werk, en dit is nie net hul neef of hul oom of hul vriend in die pad nie, kan jy seker wees dat hulle daardie persoon gekies het omdat daardie persoon hulle goed laat lyk.

 

[00:22:48] Dr Clifford Yudelman OptiSmile: En wanneer daardie persoon klaar is met enige spesiale behandeling, sal hulle hulle terugstuur na die algemene tandarts om enige behandeling te voltooi. En dan beveel ek altyd aan vir my eie pasiënte, weet jy, as ek jou na 'n mondchirurg stuur om jou wysheidstande uit te kry en om een ​​of ander rede klik jy nie met daardie mondchirurg nie, of as jy 'n tandvleisoorplanting nodig het en jy moenie, jy voel nie gelukkig nie. Dit klink te duur of jy weet jy wil 'n tweede opinie hê as jy enige soort operasie of enigiets gaan ondergaan, dit gaan 2 of 3 jaar neem om te doen, jy weet, in elk geval, vra jou algemene tandarts vir nog 'n verwysing. As jy jou X-strale en jou skanderings en alles gedoen het en dit is net 'n kwessie om dit aan te stuur. Jy weet, jy besit jou rekords as jy daarvoor betaal het, al het jy nie daarvoor betaal nie, besit jy enige rekords wat gedoen is. En jy vra net jou tandarts om asseblief my rekords aan hierdie spesialis of daardie spesialis of na 'n ander tandarts te stuur. Soos ek sê, as daar iets is wat hulle gedoen het en jy is nie gelukkig nie. Uh, hulle kan nie enige van jou rekords weerhou hangende betaling nie. As jy om een ​​of ander rede 'n klag ingedien het. Um, dit maak nie saak nie. Jou rekords behoort aan jou.

 

[00:24:03] Eon Engelbrecht E-Radio-SA: En dan ten slotte, watter vrae, dokter, sou jy sê moet pasiënte tydens hul eerste besoek vra om 'n tandheelkundige sorgverskaffer te evalueer?

 

[00:24:14] Dr Clifford Yudelman OptiSmile: O, briljante vraag om mee af te sluit. So ek dink jy moet die vrae vra voor jy selfs tandarts toe gaan. En die manier om dit te doen is om deur die webwerf te kyk. Webwerwe moet algemene vrae of gereelde vrae hê. As jy daar aangaan, Google-bladsy. Ek vergeet hoe dit vroeër genoem is. Google my besigheid. Dit is soort van op die Google Maps. Daar is baie plekke waar mense vorige vrae gevra het, en die tandarts moes dit beantwoord het. Ek sal ook na hul sosiale media kyk om te sien of hulle spesifieke rolle of opvoedkundige gedoen het. As daar baie opvoedkundige materiaal op hul Instagram of Facebook is. Trouens, ons kan selfs 'n lekker podcast daaroor doen. Um, die voor- en nadele van die gebruik van sosiale media om 'n tandarts te kies. Um, maar as jy by die tandarts is, uh, jy weet, behandelingsopsies en rasionaal, vra oor verskillende behandelingsopsies en hoekom sekere aanbevelings gemaak word sodat jy die hele behandelingsplan of sorgplan ten volle kan verstaan. Noodsorgbeleid vra oor prosedures vir die hantering van tandheelkundige noodgevalle buite gewone kantoorure.

 

[00:25:33] Dr Clifford Yudelman OptiSmile: By OptiSmile. As jy ons kantoor na-ure bel en jy is 'n geregistreerde pasiënt, het ons al die tandarts se persoonlike telefoonnommers daar en ons elkeen van ons pasiënte het almal ons eie persoonlike nommer sodat hulle ons kan WhatsApp, jy weet, al is dit 'n eenvoudige vraag. Maar baie min tandartse regoor die wêreld doen dit. Ons is net so hoe ons rol. En voorkomende sorg leiding. Vra vir advies oor die verbetering van jou tandheelkundige higiëne, die voorkoming van algemene probleme en kyk uit dat dit meer is om, jy weet, jou te help om jouself te help in plaas daarvan om in jou mond te kyk. O, jy het drie vulsels nodig. Maak 'n afspraak, jy gaan in, hulle doen die drie vulsels en hulle sê, oukei, kom terug oor ses maande vir 'n skoonmaak. Jy weet, as dit is waarna jy soek, dan in elk geval. En as jy 'n baie lae-punt mediese fonds het en dit is die enigste ding waarvoor tyd dit toelaat, oorweeg dit dalk om uit jou plan te gaan na 'n privaat tandarts en net 'n bietjie meer te betaal as jy dit kan bekostig.

 

[00:26:37] Eon Engelbrecht E-Radio-SA: En dit sluit nog 'n episode van Save Your Money, Save Your Teeth af. Dr Yudelman, baie dankie weereens dat jy jou kundigheid met ons deel. Ons waardeer dit opreg.

 

[00:26:49] Dr Clifford Yudelman OptiSmile: Dankie vir jou fantastiese vrae. Uh, jy weet, ek is altyd bekommerd dat jy my gaan uitvang, maar tot dusver, so goed. Ek het. Ek het blykbaar al die antwoorde. Uh, dit lyk nie of ons dinge opraak om oor te praat nie. En ek sien uit na volgende week. Baie dankie.

 

[00:27:07] Eon Engelbrecht E-Radio-SA: Dankie. Ja, ek het 'n bietjie hulp met die vrae gehad, maar ek sal nie sê hoe nie. Um, maar in elk geval, ook 'n groot dankie aan ons luisteraars vir die inskakeling. En onthou ook, terwyl ons daarna streef om waardevolle insigte te verskaf, raadpleeg altyd jou eie tandheelkundige professionele vir advies wat pasgemaak is vir jou persoonlike gesondheid. En ook, moenie vergeet om in te teken vir meer verhelderende besprekings nie en sluit volgende week weer by ons aan terwyl ons voortgaan om die fassinerende kruising van tandheelkundige, gesondheids- en finansiële vaardighede te verken. Tot dan, hou aan glimlag en sorg goed vir jou tande.

 

[00:27:51] Spreker 4: Ontdek die wêreld van tandheelkundige uitnemendheid met OptiSmile. Sluit by ons aan vir 'n weeklikse podcast met dokter Clifford Yudelman, 'n gesoute kenner met 40 jaar se tandheelkundige ondervinding oor vier kontinente. Speel unieke insigte en kundige tandheelkundige advies deur https://OptiSmile.co.za te besoek vir artikels wat die pad na optimale mondgesondheid verlig. As jy ongeëwenaarde tandheelkundige sorg in Kaapstad soek, kontak OptiSmile of bespreek direk aanlyn op OptiSmile.co.za. OptiSmile waar wêreldwye kundigheid plaaslike sorg ontmoet.

Vrywaring: Die inhoud verskaf in hierdie poduitsending, "Save Your Money Save Your Teeth" op Mediese Maandae, is slegs vir inligting en opvoedkundige doeleindes. Dit is nie bedoel om as tandheelkundige of mediese advies te dien nie. Die insigte en menings uitgespreek deur Dr. Clifford Yudelman en enige gaste is ontwerp om 'n beter begrip van tandheelkundige gesondheid, voorkomende maatreëls en algemene welstand te bevorder, maar moet nie geïnterpreteer word as professionele tandheelkundige of mediese aanbevelings nie.Dr. Clifford Yudelman diagnoseer, behandel of bied voorkomingstrategieë vir enige gesondheidstoestande direk deur hierdie podcast aan. Hierdie platform is nie 'n plaasvervanger vir die persoonlike sorg en advies wat deur 'n gelisensieerde tandarts of gesondheidswerker verskaf word nie. Ons moedig ons luisteraars sterk aan om met hul eie tandheelkundige sorgverskaffers te konsulteer om individuele tandheelkundige gesondheidsbehoeftes en bekommernisse aan te spreek. Die inligting wat hier gedeel word het ten doel om luisteraars te bemagtig met kennis oor tandheelkundige gesondheid, maar moet nie as 'n basis gebruik word om gesondheidsverwante besluite te neem sonder professionele leiding. Jou tandheelkundige sorgverskaffer is die beste bron van advies oor jou tandheelkundige en algemene gesondheid. Soek asseblief altyd die advies van jou tandarts of ander gekwalifiseerde gesondheidswerkers in oor enige vrae of bekommernisse oor jou tandheelkundige gesondheid.

INHOUDSOPGAWE

Dr Clifford Yudelman

Stigter en Hooftandarts

As 'n wêreldwye erkende herstellende en kosmetiese tandheelkundige kenner, bring Clifford meer as 40 jaar ondervinding oor vier kontinente. 'n Baccalaureusgraad in Tandheelkundige Wetenskap in 1983 aan die Universiteit van Witwatersrand gegradueer, het sy loopbaan oor privaat praktyke in Londen, San Diego, Perth en Kaapstad gestrek. Tans die stigter en hooftandarts by OptiSmile, word hy gevier vir die transformasie van tandheelkundige besoeke in positiewe ervarings en die bevordering van pasiëntvertroue deur voortreflike tandheelkundige gesondheid, met 'n verbintenis tot die nuutste tandheelkundige tegnologie vir verbeterde pasiëntuitkomste.

Deel die kennis

verwante Artikels

🍪 Koekies vir 'n beter besoek, nie holtes nie! 🍪

Ons webwerf gebruik koekies om jou gebruikerservaring te verbeter. Hierdie koekies sal nie jou tande beskadig nie—belowe! Deur voort te gaan om te blaai, stem jy in tot ons Privaatheidsbeleid.